İADE VE DEĞİŞİM ÜCRETİ

DEĞİŞİM VE İADELERDE 2.KARGO ÜCRETİ MÜSTERİYE AİT OLMAKTADIR

 

İADE VE DEĞİŞİM KOŞULLARI

İADE ŞARTLARI

akaderi.com.tr'den gerçekleşen alışverişlerinizde İADE ve DEĞİŞİM talepleriniz akaderi.com.tr üzerinden gerçekleşmektedir. Şirketimiz, tüketici haklarını korumakta ve satış sonrası müşteri memnuniyetini en ön planda tutmaktadır. Satın aldığınız ürünlerle ilgili yaşayabileceğiniz memnuniyetsizlik, üretim ve servis kaynaklı her türlü sorun, titizlikle değerlendirilmekte ve en kısa sürede çözüme kavuşturulmaktadır. Akaderi.com.tr'den ürün iadesi konusunda sizlere daha iyi ve hızlı bir şekilde hizmet verebilmemiz için gerekli olan şartları aşağıda bulabilirsiniz; Bunlardan herhangi birinin eksik olması durumunda maalesef ürün iadesi kabul edilmemektedir.

İADE İÇİN İSTEDİKLERİMİZ

1."SİPARİŞLERİM" ADIMINDAN İADE TALEBİNİZİ OLUŞTURARAK, İADE  AÇIKLAMASINDAN İADE NEDENİNİZİ BELİRTİNİZ.

2. İADE EDİLECEK ÜRÜN

3. İADE EDİLECEK ÜRÜNÜN FATURASI

1. İADE EDİLECEK ÜRÜN

  • a- Kullanılmış veya hasar görmüş ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
  • b- İade edilecek ürünün, 15 gün içerisinde teslim alındığı şekilde,kutusu standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.

2. İADE EDİLECEK ÜRÜNÜN FATURASI

  • a- İade işlemi için E-FATURA' nın aslının gönderilmesi gerekmektedir.
  • b- İade etmek istediğiniz ürünün faturası şirket adına ise, geri iade ederken şirketinin düzenlemiş olduğu faturası ile birlikte göndermesi gerekmektedir. İade faturası kesilmesi gerekmektedir.

 

DİĞER ŞARTLAR ve İADE KARGO ÜCRETLERİ HAKKINDA

​*Akaderi.com.tr'de tipografik/yazım hatalarından, sistemsel hatalardan doğabilecek sorunlardan AKADERİ sorumlu tutulamaz.

*Akaderi.com.tr / AKADERİ önceden bildirmeksizin kampanya ve indirimleri sona erdirme, fiyat değişikliği uygulama hakkını saklı tutar.

İade etmek istediğiniz ürün / ürünler kullanılmamış olması şartıyla anlaşmalı olduğumuz MNG kargo ile gönderildiği taktirde, kargo ücreti firmamız Muhasebesi tarafından hesaplanıp iadesi bu şekilde gerçekleşmektedir 

İade departmanımıza gelen ürünlerin, iade şartlarına uygun ulaştırılması durumunda ürün tutarlarının iadesi, ürünün tarafımıza ulaştığı gün işleme alınarak ortalama 5 iş günü içerisinde gerçekleşmektedir. İadenin hesabınıza yansıma süresi, bankanızın inisiyatifindedir. Kredi kartına yapılan iadeler birkaç gün içerisinde hesaba yansımaktadır. Taksitli alışverişlerde, İade tutarın tamamı tarafımızdan iade edilmektedir. Taksitlendirme işlemi ve her ay artı bakiye olarak iade tutarının, taksitli şekilde hesabınıza yansıtılması bankanızla alakalıdır. Bankanızla iletişime geçmeniz gerekmektedir.

İADE EDİLECEK ÜRÜNÜN GÖNDERİLMESİ

İade edilecek ürün sadece anlaşmalı olduğumuz  MNG kargo firmaları tarafından teslim alınabilir. Bunun dışında herhangi bir kargo şirketiyle elimize ulaşan ürünlerin iadesi ve ulaşım bedeli kabul edilmeyecektir.

Genel iade şartları aşağıdaki gibidir;

  • - İadeler mutlak surette orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.
  • - Ürünün orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş (örnek: Cüzdan  kutusu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve kargo koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilmez) tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

DEĞİŞİM ŞARTLARI

Değişim talep ettiğiniz ürünü müşteri ilişkileri veya [email protected] ile görüşüp farklı ürünü talep edebilirsiniz

 

SATIŞ SONRASI DESTEK

Sorun yaşadığınız ürünü; İçerisinde yaşadığınız sıkıntıyı ve talebinizi anlatan dilekçe ile birlikte;

“Akaderi Deri Ürün. San. ve Tic. Ltd Şti  Saraç ishak mah. Küçük haydar efendi sk. No:15/76 Fatih / İstanbul " adresine göndermeniz durumunda satış sonrası destek ekibi tarafından ürününüz incelenerek , inceleme sonucunda tarafınıza bilgi verilecektir. Kullanılmış ürünlerle ilgili ürünü bize gönderirken kargo ücreti size ait olmaktadır. Ürün inceleme süresi ortalama 14 iş günüdür. Ürününüz incelenirken; talebinize istinaden mümkünse tadilatı yada üretimle alakalı bir sorun tespit edilmesi halinde ürünün değişimi yada ücret iadesi gerçekleştirilmektedir.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR